Skip to content
Facebook Instagram YouTube
Shopping Cart 0
  • O NAS
  • OFERTAExpand
    • RESTAURACJE I HOTELE
    • BIZNES
    • KLIENT INDYWIDUALNY
  • WIEDZAExpand
    • VIDEO
    • PORADY
    • WINO
    • WYWIADY
    • GOŚCINNOŚĆ POLECA
Gościnność/Hospitality
  • KSIĄŻKI
  • SKLEPExpand
    • PROMOCJE
    • PLANER MIŁOŚNIKA WINA
  • KONTAKT
  • ENG
Gościnność/Hospitality

Prowadź bardziej dochodową restaurację

Wykorzystaj potencjał swojego biznesu oraz pracowników, by więcej sprzedawać i więcej zarabiać

Większość restauracji skupia się na przygotowaniu ciekawych kart dań i napojów, zapominając, że trzeba umieć je także dobrze sprzedać. W rezultacie nie wykorzystuje potencjału swojego lokalu, co odzwierciedla się w niższych zyskach. 

Pomagamy to zmienić – uczymy, jak rozwijać biznesy gastronomiczne oraz kompetencje w tym obszarze. Prowadzimy szkolenia indywidualne oraz grupowe dla kelnerów, menadżerów, kierowników sali i F&B, obecnych i przyszłych właścicieli restauracji, pracowników hoteli, recepcji, kawiarni i cukierni. Dostosowujemy je do poziomu grupy oraz typu lokalu.

  • 30% wzrost obrotów i zysków restauracji w kategorii napojów
  • 25% zmniejszenie rotacji personelu
  • 100% więcej stałych (i zadowolonych) gości

Nasze szkolenia dla gastronomii na terenie Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, pomogą Ci efektywnie prowadzić swoją firmę i zdobywać coraz większe grono klientów.

szkolenia dla gastronomii

Ucz się od doświadczonych praktyków

Cześć! Z tej strony Patrycja Siwiec – trenerka w branży gastronomicznej, z wykształcenia psycholog i dziennikarka – oraz Adam Pawłowski – pierwszy polski Master Sommelier. Prowadzimy kursy winiarskie, szkolenia menadżerskie, kelnerskie i sommelierskie. Mamy za sobą nie tylko doświadczenie w gastronomii, ale także wykształcenie kierunkowe udokumentowane międzynarodowymi dyplomami i certyfikatami. Umiejętności zdobywaliśmy w restauracjach z gwiazdką Michelina i teraz chętnie się nimi dzielimy: jesteśmy autorami nagradzanych poradników gastronomicznych, regularnie piszemy też dla prasy branżowej.

Podczas naszych szkoleń dla gastronomii zdobędziesz wiele istotnych informacji, które znacząco usprawnią pracę Twojej firmy.

ZOBACZ, JAK PRACUJEMY

Ty też zyskaj wsparcie dla swojej restauracji!

Szkolenia grupowe:

  • Kelnerskie
  • Menadżerskie

Szkolenia Indywidualne

  • Psychoedukacja i coaching biznesowy dla właścicieli restauracji, menedżerów i szefów kuchni
  • Konsultacje i doradztwo dla właścicieli
SPRAWDŹ OFERTĘ

SZKOLENIA GRUPOWE

Szkolenia grupowe podnoszą efektywność pracy personelu, motywując go do działania, ucząc aktywnej sprzedaży i tworzenia gościnnej atmosfery. Rezultat jest prosty: więcej stałych klientów i wzrost średniej kwoty rachunku w Twoim lokalu. 

Kogo szkolimy?

Kelnerów

Menadżerów, kierowników sali i F&B

Właścicieli restauracji już istniejących 

Właścicieli restauracji, którzy dopiero planują otwarcie 

Pracowników hoteli, recepcji

Pracowników kawiarni, cukierni 

Pracowników restauracji sieciowych

Zamów szkolenie grupowe, jeśli:

  • Twoi pracownicy biernie przyjmują zamówienia, zamiast aktywnie rekomendować i sprzedawać;
  • Wina kurzą się na półkach, bo goście ich nie zamawiają
  • Masz super produkty, ale kelnerzy boją się ich sprzedawać
  • Chcesz wesprzeć swój zespół lub zmotywować do działania;
  • Zależy Ci, by pracownicy zaczęli brać więcej odpowiedzialności;
  • Potrzebujesz wskazówek, jak budować swój autorytet i motywować zespół.
SPRAWDŹ OFERTĘ
szkolenia dla gastronomii

Szkolenia kelnerskie? Stawiamy na praktykę!

Szkolenia menadżerskie, kelnerskie i sommelierskie prowadzone są przez Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego. 

Mamy za sobą nie tylko doświadczenie w gastronomii, a także wykształcenie kierunkowe udokumentowane międzynarodowymi dyplomami i certyfikatami.

Zdobywaliśmy doświadczenie w restauracjach z gwiazdką Michelina i chętni się nim dzielimy. 

Napisaliśmy nagradzane poradniki dla branży, piszemy też teksty dla prasy branżowej.

PRZYKŁADOWA TEMATYKA SZKOLEŃ

Profesjonalna obsługa

  • Serwis krok po kroku

Omówimy jak powinna wyglądać prawidłowa sekwencja serwisu. Wypracujemy ścieżkę gościa od wejścia do wyjścia.

Jak radzić sobie z trudnym gościem?

  • Co odpowiadać kiedy gość zgłasza obiekcje?

Wypracujemy konkretne narzędzia pozwalające na właściwe reagowanie na sytuacje kryzysowe.  Oprzemy się na przykładach z Twojego lokalu.

szkolenia dla gastronomii
Sprawdź ofertę
szkolenia dla gastronomii

Aktywna sprzedaż

  • Raz na zawsze rozwiejemy wątpliwości o tym jakie są różnice między pasywną, agresywną a aktywną sprzedażą. 

Przećwiczymy formuły sprzedażowe i powiemy jak sprzedawać konkretne grupy produktowe. Wyjaśnimy jak aktywna sprzedaż przekłada się na lepszą dbałość o gościa i wyższe napiwki.

Profesjonalny serwis napojów

  • Jak prezentować i rekomendować wino?

Będziemy ćwiczyć prawidłowe otwieranie win musujących i spokojnych. Wyjaśnimy jak rozpoznawać wady w winie oraz jak mówić o winie z różnych półek cenowych bez wspominania o jego cenie.

Szkolenie grupowe możesz zamówić w ramach 3 pakietów:

STANDARD

  • 1 dzień/5 godzin
  • 1 godzina indywidualnej konsultacji poszkoleniowej z elementami doradztwa w zakresie
  • Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera/właściciela w celu utrzymania efektu szkolenia
  • Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian
  • Materiały szkoleniowe: 5 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”

Cena: 3 000 zł brutto

Zamów szkolenie

PREMIUM

  • 2 dni/ 2 x 5 godz
  • 2 godziny indywidualnej konsultacji poszkoleniowej z elementami doradztwa w zakresie
  • Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera/właściciela w celu utrzymania efektu szkolenia
  • Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian w istniejącym manualu (księdze standardów serwisu)
  • Audyt tajemniczego klienta oraz stworzenie raportu z wizyty
  • 10 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”
  • 10 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność od kuchni”

Cena: 5 500 zł brutto

Zamów szkolenie

INDYWIDUALNY

  • Cykliczne szkolenia rozpisane na cały rok w ramach indywidualnego pakietu
  • Pracę z zespołem na sali
  • Stworzenie manuala, czyli księgi standardów serwisu
  • Audyty tajemniczego gościa wraz z raportem
  • Budowę lub aktualizację istniejącej karty win
  • Sesje coachingowe z managementem restauracji
  • Stworzenie planu rozwojowego dla zespołu
  • Wsparcie w stworzeniu efektywnego planu motywacyjnego dla zespołu, który wesprze działania sprzedażowe

Cena ustalana wspólnie z klientem.

Zamów szkolenie

MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z nami

SZKOLENIA INDYWIDUALNE

Pomagamy menadżerom oraz właścicielom restauracji skuteczniej realizować cele biznesowe. Dobrze wiemy, że zarządzanie zespołem wymaga doskonałych umiejętności miękkich oraz wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, a często także stresem. Z naszym wsparciem wielu menadżerów odnalazło się na nowo w gastronomicznej rzeczywistości – teraz czerpią ze swojej pracy więcej satysfakcji oraz więcej zysków. Ty też możesz.

Coaching biznesowy w zakresie zarządzania w gastronomii to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli restauracji, którzy chcą prowadzić swój biznes efektywnie, nowocześnie i na najwyższym poziomie.

Współpraca, która procentuje 

Tematykę spotkań indywidualnych w pełni dostosowujemy do Twoich aktualnych potrzeb. Współpracowaliśmy z właścicielami oraz menadżerami restauracji w zakresie m.in.:

  • rozwijania własnych kompetencji zarządczych;
  • tworzenia stałego i zgranego zespołu;
  • budowania autorytetu lidera w organizacji;
  • umiejętności skutecznego delegowania obowiązków; 
  • wzmacniania odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem.

Coaching dla gastronomii

Też obserwujemy profil “Zdelegalizować coaching i rozwój osobisty”. Gwarantujemy jednak, że proces coachingowy, który prowadzimy nie ma nic wspólnego z szarlataństwem.

Po pierwsze prowadzony jest zgodnie z kodeksem etycznym Global Mentoring and Coaching Council oraz w oparciu o narzędzia rekomendowane przez tą instytucję. 

Proces prowadzi Patrycja Siwiec, akredytowany coach EMCC, która kwalifikacje zdobywała m.in podczas studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Specjalizuje się w pracy z menadżerami restauracji, dyrektorami hoteli, pracownikami sali, którzy chcą rozwijać karierę w gastronomii i przygotowują się do awansu.

SPRAWDŹ OFERTĘ
coaching mentoring dla gastronomii

Konsultacja on-line

  • Pełen fokus na Ciebie i Twój biznes
  • Zweryfikuj pomysły, odbij myśli, by nie wyważać otwartych drzwi
  • Poradź się zanim zainwestujesz lub zatrudnisz
  • To najszybsza forma kontaktu z nami

Cena: 250 zł brutto / 1h

ZAPISZ SIĘ
szkolenia dla gastronomii

Konsultacje i doradztwo indywidualne

Potrzebujesz konkretnej usługi, która pomoże usprawnić działanie Twojego lokalu?
  • WINO i NAPOJE
  • Opracowanie koncepcji i dobór asortymentu do karty win
  • Pomoc w wyborze dostawców win
  • Konsultacja w zakresie doboru szkła i sprzętu do serwisu wina
  • Konsultacja w zakresie magazynowania, odpowiedniego przechowywania wina
  • ZARZĄDZANIE RESTAURACJĄ
  • Stworzenie systemu motywacyjnego dla pracowników
  • Otwieranie nowego konceptu gastronomicznego
  • Analiza bieżącej strategii marketingowej oraz rozpisanie zaleceń
  • Pomoc w stworzeniu strategii marketingowej i PR-owej dla restauracji
ZAPISZ SIĘ

CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?
Zobacz, co mówią klienci:

Szkolenia i warsztaty Patrycji oraz Adama bez wątpienia zaliczyłbym jako najbardziej udane spośród dostępnych ofert na rynku. Trenerzy indywidualnie, nie szablonowo podchodzą do każdego miejsca, a swoją wiedzę i niewątpliwie doświadczenie w czytelny i bardzo jasny sposób przekazują uczestnikom szkoleń i warsztatów. Osobiste ich zaangażowanie pomogło w sukcesie CAMPO, które dziś chwali się bardzo profesjonalnym i dobrym serwisem.
Krystian Bruź
Właściciel restauracji CAMPO, Wrocław
Prowadzone przez Patrycję i Adama szkolenie pracowników Restauracji Belvedere skłoniło mój długoletni zespół do fantastycznej interakcji. Dzięki temu nasze szkolenie było bardziej produktywne i efektywne. Jak wiemy praktyka czyni mistrza, a konkretne przykłady przedstawiane na szkoleniu jeszcze raz uświadomiły nam jak personel FOH (Front of house) jest ważny dla naszych Gości i biznesu. Wierzę że to nie nasze ostatnie spotkanie.
Piotr Zabłocki
Dyrektor Generalny restauracji Belvedere w Warszawie
Warsztaty z „Gościnności„ to nie tylko zaznajomienie z ideą, której brak tak bardzo odczuwamy w polskiej gastronomii, ale pełna pasji prezentacja różnych stron życia restauracji. Tym cenniejsze i pomocne, że oparte na własnych, wieloletnich doświadczeniach za granicą. Ich efektem jest zarówno przywrócenie rangi serwisowi, jak i wprowadzenie niezbędnych narzędzi poprawiających jego jakość i wydajność, a w konsekwencji podnoszących dochodowość restauracji.
Lechosław Olszewski
Właściciel restauracji SPOT. w Poznaniu
Z przyjemnością rekomenduję Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego MS jako doświadczonych, solidnych i sumiennych specjalistów. Gothic Restaurant od lat korzysta z wiedzy i wsparcia Patrycji i Adama przy organizacji kolacji degustacyjnych i okolicznościowych, doboru win do nowej karty oraz szkoleń obsługi w zakresie poprawnego serwowania win. Każdorazowo wykazują się profesjonalizmem i kreatywnością w doborze wina, jednocześnie zaspokajając potrzeby naszych wymagających Gości. W czasie corocznej Kolacji Charytatywnej zbieramy fundusze na potrzeby osób niewidomych. Patrycja i Adam dobrali wino z etykietą napisaną w języku Braille’a, czym byłem zachwycony. Jestem zadowolony także z fachowego doradztwa i kompetencji w zakresie pairingu win do serwowanych przez nas dań.
Bogdan Gałązka, Szef kuchni, Culinary Research and Development​

Wprowadź swoją restaurację na wyższy poziom obsługi, sprzedaży oraz zysków.
Zamów szkolenie dla siebie lub swojego zespołu.





    degustacje win online

    © 2023 Gościnność/Hospitality | created by Skuteczne Studio

    • REGULAMIN
    • POLITYKA PRYWATNOŚĆI
    • REGULAMIN NEWSLETTERA

    Zapisz się do newslettera

    i odbierz darmowego e-booka

    Wpisz swój adres e-mail

      Chcę otrzymywać newsletter, a więc informacje handlowe o produktach, usługach, nowościach, artykułach czy ciekawych wydarzeniach. Administratorem Twoich danych jest Patrycja Siwiec. W dowolnym momencie możesz się wypisać, a szczegóły znajdziesz w Regulaminie newslettera

      • O nas
      • Baza wiedzy
      • Oferta
        • Oferta dla restauracji i hoteli
        • Oferta dla Ciebie
        • Oferta dla firm
      • Książki
      • Sklep
      • Kontakt
      • English
      Search