Skip to content
Facebook Instagram YouTube
Shopping Cart 0
  • O NAS
  • OFERTAExpand
    • RESTAURACJE I HOTELE
    • BIZNES
    • KLIENT INDYWIDUALNY
  • WIEDZAExpand
    • VIDEO
    • PORADY
    • WINO
    • WYWIADY
    • GOŚCINNOŚĆ POLECA
Gościnność/Hospitality
  • KSIĄŻKI
  • SKLEPExpand
    • PROMOCJE
    • PLANER MIŁOŚNIKA WINA
  • KONTAKT
  • ENG
Gościnność/Hospitality
książka gościnność

Zdobądź wiedzę praktyczną z naszych
nagradzanych poradników

Zamawiam
książka gościnność

Gościnność.
Sztuka dobrej obsługi
w gastronomii.

książka gościnność

Gościnność
od kuchni

GOŚCINNOŚĆ. SZTUKA DOBREJ OBSŁUGI W GASTRONOMII

Większość z nas, zanim otworzy własną restaurację, żyje marzeniem o świetnej zabawie, zadowolonych gościach i reputacji jaką zyskamy “na mieście”.

Niewielu z nas wie, że za tą renomą kryją się bardzo konkretne procedury i protokół obsługi gościa, bez względu czy zakładacie małe bistro z pysznościami czy sieć restauracji w całym kraju.

“Gościnność. Sztuka dobrej obsługi” to twój pierwszy krok do stworzenia miejsca o którym goście będą opowiadać i do którego będą chętnie wracać.

Znajdziecie tu gotowe pytania rekrutacyjne, listę zagadnień szkoleniowych dla nowych pracowników, a nawet kompletny manual obsługi klienta z listą codziennych obowiązków (tzw. checklistą) – lata naszego osobistego doświadczenia, podane jak na tacy.

poradniki dla gastronomii
Zamów Książkę

 

Książka składa się z 280 stron pełnych wskazówek jak zaplanować dobrze działającą restaurację, od zgranego zespołu, po atrakcyjne menu, które ułatwia kelnerom tzw. upselling, czyli aktywną sprzedaż. Pęka od praktycznych przykładów, inspirujących historii i gotowych do skopiowania rozwiązań.

Udowadniamy, jak dobrze wyszkolony personel sali przekłada się nie tylko na zarobki restauracji, ale kreowanie wizerunku miejsca i rzesze zadowolonych gości.

Publikacja powstała z myślą o właścicielach restauracji i wszystkich którzy pracują w gastronomii.

Zobacz spis treści

W środku 100% praktycznej wiedzy między innymi:

  • Co zrobić, żeby zbudować stały zespół sali?
  • Jak wspierać obsługę w rozwoju?
  • Jak powinien wyglądać schemat codziennych odpraw?
  • Techniczne aspekty serwisu wina.
  • Jak prawidłowo serwować wino w restauracji?
  • Najważniejsze zasady łączenia wina z jedzeniem
  • Czym się różni upselling od agresywnej sprzedaży?
  • Jak przeprowadzić szkolenie wewnętrzne z upsellingu?
  • Jak reagować w stresujących sytuacjach?
  • Jak postępować w przypadku problemu powstałego z winy gościa?
  • Jak napisać manual i kto powinien to zrobić?
  • 5% z każdego sprzedanego egzemplarza książki przeznaczone jest na wsparcie Fundacji „Samodzielność od kuchni”, która pomaga stanąć na własne nogi dzieciom opuszczającym dom dziecka, ucząc gotować.

Rozmowy z mentorami ze świata polskiej i międzynarodowej gastronomii

Specjaliści, którzy podzielili się osobistą historią o tym jak prowadzą biznes, i jak stawiali w nim pierwsze kroki to m.in.:

  • dr Joanna Heidtman (psycholog)
  • Gerard Basset MS MW OBE (Najlepszy Sommelier Świata 2010)
  • Ronan Sayburn MS (Oficer Operacyjny The Court of Master Sommeliers)
  • Claire Randall (pracowała jako inspektor przewodnika Michelin)
  • Piotr Kamecki (Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich)
  • Grzegorz Kłos (restaurator)
  • Daniel Pawełek (restaurator)
  • Adam Jarczyński (ekspert do spraw savoir-vivre)
  • Bogdan Gałązka (szef kuchni Gothic Café w Malborku)
poradniki dla gastronomii

Bestellerowy poradnik dla gastronomii

szkolenia dla gastronomii

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. 

Dobry serwis uratuje niezbyt smaczny posiłek, a nieprofesjonalna obsługa zepsuje nawet najlepsze danie. 

Naszą misją jest podnoszenie prestiżu zawodu pracownika restauracji: menadżera, kierownika sali, sommeliera i wreszcie kelnera.

Zamów książki z serii "Gościnność"

Kupuję

GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI

“Gościnność od kuchni” to książka praktyków dla praktyków.

Dzięki niej dowiesz się na jakie nieoczywiste tematy (np. właściwa struktura zatrudnienia i podział obowiązków) zwrócić uwagę zanim jeszcze wynajmiesz swój pierwszy lokal. Najlepiej w życiu korzystać z cudzych lekcji i właśnie dlatego, za namową naszych czytelników, udostępniamy tę książkę także osobom, które dopiero planują otwarcie własnych biznesów gastronomicznych.

 

książka gościnność od kuchni
Zobacz spis treści

W środku 100% praktycznej wiedzy między innymi:

  • Ponad 350 stron konkretnej, sprawdzonej wiedzy.
  • Kilkadziesiąt łatwych do zastosowania porad.
  • Trendy: jak będzie wyglądać świadoma gastronomia przyszłości?
  • Instrukcje, jak stworzyć krok po kroku koncept gastronomiczny.
  • Historie z życia (restauracyjnego) wzięte.
  • Dodatek praktyczny – do wykorzystania w twoim lokalu.
  • 11 wywiadów ze specjalistami i mentorami polskiej i światowej gastronomii.
  • 5% z każdego sprzedanego egzemplarza książki przeznaczone jest na wsparcie Fundacji „Samodzielność od kuchni”, która pomaga stanąć na własne nogi dzieciom opuszczającym dom dziecka, ucząc gotować.

Rozmowy z restauratorami i szefami kuchni, którzy opowiedzieli jak prowadzą biznes oraz jak stawiali w nim pierwsze kroki:

  • Znajdziesz tu rozmowy m.in. z:

    • Eleną Arzak – szefową kuchni legendarnej restauracji Arzak w San Sebastian.
    • Agatą Wojdą – jedną z najbardziej cenionych szefowych kuchni w Polsce.
    • Małgorzatą Jarmoc-Hecht – konsultantką i trener biznesu  która opowiedziała jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym.
    • Thomasem Kellerem – uznawanym za najlepszego szefa kuchni USA  prezydenta prestiżowego konkursu kulinarnego Bocus d’or.
    • Massimo Botturą – kultowym szefem kuchni restauracji Osteria Francescana  (3 gwiazdki Michelina).
    • Dariuszem Barańskim – szefem kuchni restauracji Warszawska w Hotelu Warszawa.
    • Robertem Trzópkiem – szefem kuchni restauracji Bez Gwiazdek.
    • Joseanem Aliją – szefem kuchni restauracji Nerua w Muzem Gugenheima w Bilbao.
    • Tadeuszem Müllerem – twórcą konceptów gastronomicznych
Zamów Książkę

Gastromania to zaraza naszych czasów. Wszystkich, którzy marzą o karierze szefa kuchni, autorzy prowadzą przez zaklęte rewiry fascynującej i śmiertelnie niebezpiecznej branży. Bez tej książki lepiej nie wyruszać w ten ryzykowny rejs.

Maciej Nowak, krytyk kulinarny

Czytając „Gościnność od kuchni” miałem nieodparte wrażenie przeglądania się w lustrze mojego życia zawodowego – umiejętności, sukcesy i porażki. Doświadczenie, które tak ja, jak i wielu szefów kuchni zbieraliśmy latami, autorzy w swobodny, przystępny i intrygujący sposób przedstawiają jako kompendium wiedzy. Książka dowodzi, że szef kuchni to zdecydowanie nie zawód, a styl życia. Niebanalny…

Paweł Oszczyk, szef kuchni

Najważniejsza książka o funkcjonowaniu polskich restauracji. Tym razem podejrzanych przez kuchenne drzwi. Jeśli przeczytaliście pierwszą część, to z pewnością sięgniecie po drugą. Po przeczytaniu drugiej części koniecznie sięgnijcie po pierwszą.

Daniel Pawełek, restaurator

Nagrody dla naszych poradników:

książka gościnność
  • Pierwsze miejsce w konkursie Gourmand World Cookbook Awards 2021 w kategorii Eastern Europe

Najlepsza książka o tematyce gastronomicznej w regionie Europy Środkowo Wschodniej.

  • Gourmand World Cookbook Awards 2020

Konkurs dla książek kulinarnych i gastronomicznych, który nazywany jest nieformalnie “Kulinarnymi Oskarami”.

Gourmand World Cookbook Awards to jeden z najważniejszych konkursów książki kulinarnej organizowany cyklicznie od 1994 roku. Co roku w konkursie bierze udział kilkadziesiąt tysięcy książek z całego świata.

  • Nagroda Literatury Gastronomicznej 2019 / Prix de la Littérature Gastronomique

Akademia Gastronomiczna w Polsce nominuje rokrocznie polskie osobistości gastronomiczne do  prestiżowych nagród AIG PRIX – przyznawanych przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną z siedzibą w Paryżu dla wybitnych jednostek i instytucji, które wyróżniają się na obszarze danego kraju najwyższym poziomem fachowości w branży gastronomicznej.

poradniki dla gastronomii
Zamów w zestawie: gościnność+gościnność od kuchni
książki gościnność

© 2023 Gościnność/Hospitality | created by Skuteczne Studio

  • REGULAMIN
  • POLITYKA PRYWATNOŚĆI
  • REGULAMIN NEWSLETTERA

Zapisz się do newslettera

i odbierz darmowego e-booka

Wpisz swój adres e-mail

    Chcę otrzymywać newsletter, a więc informacje handlowe o produktach, usługach, nowościach, artykułach czy ciekawych wydarzeniach. Administratorem Twoich danych jest Patrycja Siwiec. W dowolnym momencie możesz się wypisać, a szczegóły znajdziesz w Regulaminie newslettera

    • O nas
    • Baza wiedzy
    • Oferta
      • Oferta dla restauracji i hoteli
      • Oferta dla Ciebie
      • Oferta dla firm
    • Książki
    • Sklep
    • Kontakt
    • English
    Search