“GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI”

WYDANIE PAPIEROWE

75,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI”

COMBO: WYDANIE PAPIEROWE + E-BOOK

105,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI”

E-BOOK

49,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ” + “GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI”

WYDANIA PAPIEROWE

119,00 Dodaj do koszyka

E-BOOK “GOŚCINNOŚĆ” + E-BOOK “GOŚCINNOŚĆ OD KUCHNI”

69,00 Dodaj do koszyka

“E-BOOK GOŚCINNOŚĆ W WERSJI ANGIELSKIEJ”

69,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ”

WYDANIE PAPIEROWE

59,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ”

COMBO: WYDANIE PAPIEROWE + E-BOOK

79,00 Dodaj do koszyka

“GOŚCINNOŚĆ”

E-BOOK

39,00 Dodaj do koszyka

Zobacz spis treści "Gościnność od kuchni"Zobacz spis treści "Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii"

OPINIE:

Najważniejsza książka o funkcjonowaniu polskich restauracji. Tym razem podejrzanych przez kuchenne drzwi. Jeśli przeczytaliście pierwszą część, to z pewnością sięgniecie po drugą. Po przeczytaniu drugiej części koniecznie sięgnijcie po pierwszą.

Daniel PawełekRestaurator

Gastromania to zaraza naszych czasów. Wszystkich, którzy marzą o karierze szefa kuchni, autorzy prowadzą przez zaklęte rewiry fascynującej i śmiertelnie niebezpiecznej branży. Bez tej książki lepiej nie wyruszać w ten ryzykowny rejs.

Maciej NowakKrytyk kulinarny

Czytając „Gościnność od kuchni”, miałem nieodparte wrażenie przeglądania się w lustrze mojego życia zawodowego – umiejętności, sukcesy i porażki. Doświadczenie, które tak ja, jak i wielu szefów kuchni zbieraliśmy latami, autorzy w swobodny, przystępny i intrygujący sposób przedstawiają jako kompendium wiedzy. Książka dowodzi, że szef kuchni to zdecydowanie nie zawód, ale styl życia. Niebanalny...

Paweł OszczykSzef kuchni

Ta książka to całkowity sztos... Wszyscy czekaliśmy na ten tytuł! To coś więcej niż książka o gościnności, to obowiązkowa lektura dla nas wszystkich. Outstanding!!!

Dariusz BarańskiSzef Kuchni w Hotelu Warszawa

Świetnie napisane, praktyczne kompendium wiedzy, które powinien przeczytać każdy, kto pracuje w gastronomii. O wiele łatwiej byłoby nam zbudować i rozwijać Ale Wino, gdybyśmy mieli taki podręcznik na starcie.

Katarzyna Błońska, Tomasz CzudowskiWłaściciele Restauracji Ale Wino

W ciekawy i przejrzysty sposób książka dotyka praktycznie każdego aspektu związanego z obsługą gości w restauracji. Gościnność to rzeczowe ujęcie poszczególnych zagadnień, co jest zasługą zarówno zaproszonych do współpracy fachowców, jak i samych autorów.

Tomasz KoleckiWiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich