Dla kogo?
Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.
Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.
Jednodniowe szkolenie 5 godzinne dla całego zespołu
1 godzina indywidulanej konsultacji poszkoleniowej z elelementami doradztwa w zakresie (wprowadzenia bardziej efektywnych narzędzi sprzedażowych czy związanych z budową karty win)
Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera w celu utrzymania efektu szkolenia
Szkolenie odbywa się w lokalu klienta, godziny oraz liczbę uczestników ustalmy indywidualnie
Dwudniowe szkolenie 5 godzinne dla całego zespołu
2 godziny indywidulanej konsultacji poszkoleniowej z elelementami doradztwa w zakresie (wprowadzenia bardziej efektywnych narzędzi sprzedażowych czy związanych z budową karty win)
Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera w celu utrzymania efektu szkolenia
Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian w istniejącym manualu (księdze standardów serwisu)
10 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” dla Twojego zespołu.
Szkolenie odbywa się w lokalu klienta, godziny oraz liczbę uczestników ustalmy indywidualnie
Wyjaśnij jakie efekty chcesz osiągnąć po szkoleniu a my dopasujemy ofertę specjalnie pod twoje oczekiwania. Zadzwoń: 509 89 22 55.
W ramach pakietu indywidualnego oferujemy:
Dla zespołu Twojego lokalu: kelnera, kierownika sali, menadżera, sommeliera, barmana, baristy.
Jednodniowe szkolenie 5 godzinne dla całego zespołu
1 godzina indywidulanej konsultacji poszkoleniowej z elelementami doradztwa w zakresie (wprowadzenia bardziej efektywnych narzędzi sprzedażowych czy związanych z budową karty win)
Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera w celu utrzymania efektu szkolenia
Szkolenie odbywa się w lokalu klienta, godziny oraz liczbę uczestników ustalmy indywidualnie
Dwudniowe szkolenie 5 godzinne dla całego zespołu
2 godziny indywidulanej konsultacji poszkoleniowej z elelementami doradztwa w zakresie (wprowadzenia bardziej efektywnych narzędzi sprzedażowych czy związanych z budową karty win)
Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera w celu utrzymania efektu szkolenia
Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian w istniejącym manualu (księdze standardów serwisu)
10 egzemplarzy papierowego wydania książki “Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii” dla Twojego zespołu.
Szkolenie odbywa się w lokalu klienta, godziny oraz liczbę uczestników ustalmy indywidualnie
Wyjaśnij jakie efekty chcesz osiągnąć po szkoleniu a my dopasujemy ofertę specjalnie pod twoje oczekiwania. Zadzwoń: 509 89 22 55.
W ramach pakietu indywidualnego oferujemy:
Przed szkoleniem chcemy poznać Twoje oczekiwania. Rozmawiamy przez telefon lub uzupełniasz krótką ankietę na temat swojego lokalu. Następnie umawiamy się na dogodny termin i przyjeżdżamy do ciebie.
Coaching jest procesem, którego głównym cele jest wzmacnianie oraz wspieranie cię w samodzielnym osiąganiu zamierzonych rezultatów w oparciu i twoje własne odkrycia, wnioski, przy jak najlepszym wykorzystaniu twojego potencjału.
Proces coachingowy w „Akademii Gościnności” prowadzony jest zgodnie z kodeksem etycznym European Mentoring and Coaching Council oraz w oparciu o narzędzia rekomendowane przez tą instytucję. Proces prowadzi Patrycja Siwiec, która kwalifikacje do wykonywania coachingu zdobywała podczas studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.