Szkolenia dla gastronomii

  • Masz poczucie, że twój lokal nie wykorzystuje pełni swojego potencjału sprzedażowego?
  • Serwis jest OK, ale mógłby być bardziej profesjonalny?
  • Twoi pracownicy są zdemotywowani, a ty nie wiesz jak ich zmotywować?
  • W kółko powtarzasz to samo i nie widzisz efektów?
  • Jesteś zniecierpliwiony/a, zmęczony/a i masz coraz mniej radości z prowadzania biznesu?

Jeżeli na co najmniej dwa pytania odpowiedziałeś twierdząco, pocieszymy Cię. Nie jesteś w tym sam i wiele osób boryka się z podobnymi problemami.

Sprawdź jak możemy Ci pomóc.

DLA KOGO? Dla restauratora, właścicieli, szefów kuchni, kucharzy, sommelierów, kelnerów, kierowników sali, menadżerów, dyrektorów gastronomii, hotelarzy, pracowników małej gastronomii, właścicieli kateringów, cukierni i kawiarni.

Szkolenia dla gastronomii: zamów szkolenie dla zespołu twojego lokalu

szkolenia dla gastronomii

Bezpłatne 30-minutowe konsultacjeWięcej o trenerachNasze publikacje

AKTYWNA SPRZEDAŻ W GASTRONOMII

Dla kogo? Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.

Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?

  • Jak w końcu zacząć zarabiać i wykorzystywać w pełni potencjał sprzedażowy?
  • Jak umiejętnie stosować techniki aktywnej rekomendacji?
  • Jak przekonać pracowników do aktywnej sprzedaży?
  • Jak pasywne przyjmowanie zamówień zamienić na aktywną sprzedaż?
  • Jak podnosić sprzedaż win, napojów i alkoholi mocnych?

Co zyskujesz?

  • Wzrost obrotów i zysków lokalu
  • Personel, który aktywnie sprzedaje
  • Wyższy średni rachunek i wyższe napiwki
  • Poprawa jakości i usprawnienie obsługi

Pakiet standard – szkolenie 4h, 1 h konsultacji offline lub online, zalecenia i plan pracy po szkoleniu.

Cena: 2400 zł netto

Pakiet premium – szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online, 1 h coachingu indywidualnego (dla właściciela lub pracownika), zalecenia i plan pracy po szkoleniu, rozpisanie wraz z kierownikiem/menadżerem manuala standardów sprzedaży.

Cena: 2900 zł netto

Pakiet indywidualny – potrzebujesz szkolenia dwudniowego? Cyklicznego? Interesuje cię tylko praktyka lub szkolenie sprzedażowe?. Zapytaj o ofertę indywidualną skrojoną pod twój lokal. Wyjaśnij jakie efekty chcesz osiągnąć po szkoleniu a my dopasujemy ofertę specjalnie pod twoje oczekiwania.

Cena: wyceniamy indywidualnie

Zamów szkolenie

PROFESJONALNA OBSŁUGA

Dla kogo? Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.

Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?

  • Jak zorganizować strukturę osobową zespołu sali?
  • Jak zorganizować serwis w restauracji?
  • Wdrożenie zasad międzynarodowej sekwencji serwisu
  • Jak zmniejszać stres na lini kuchnia-sala?
  • Prawidłowy serwis napojów, win i alkoholi mocnych. Ćwiczenia praktyczne

Co zyskujesz?

  • Zespół, który wie co ma robić
  • Uporządkowana struktura personelu
  • Profesjonalna obsługa, która wyrożnia twój lokal na rynku
  • Mniej stresu, jasne zasady, przyjemność z przychodzenia do pracy – radość z pracy w gastro!
  • Większa liczba gości

Pakiet standard szkolenie 4h, 1 h konsultacji offline lub online. Zalecenia i plan pracy po szkoleniu

Cena: 2400 zł netto

Pakiet premium – szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online, 1 h coachingu indywidualnego (dla właściciela lub pracownika). Zalecenia i plan pracy po szkoleniu. Rozpisanie wraz z kierownikiem/menadżerem manuala standardów obsługi. Audyt przed szkoleniem i raport z wizyty.

Cena: 2900 zł netto

Pakiet indywidualny

Potrzebujesz szkolenia dwudniowego? Cyklicznego? Interesuje cię tylko praktyka lub szkolenie sprzedażowe? Zapytaj o ofertę indywidualną skrojoną pod twój lokal. Wyjaśnij jakie efekty chcesz osiągnąć po szkoleniu a my dopasujemy ofertę specjalnie pod twoje oczekiwania.

Cena: wyceniamy indywidualnie

Jak pracujemy?

Przed szkoleniem chcemy poznać Twoje oczekiwania. Rozmawiamy przez telefon lub uzupełniasz krótką ankietę na temat swojego lokalu. Następnie umawiamy się na dogodny termin i przyjeżdżamy do ciebie.

Zamów szkolenie

COACHING I MENTORING

Dla kogo? Dla właściciela lokalu, manadżera, kierownika sali, pracownika sali, który w perspektywie ma awans na wyższe stanowisko.

Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?

  • Co zrobić aby zbudować stały zespół sali?
  • Jak wspierać obsługę w rozwoju?
  • Jak skutecznie motywować pracowników, by na dobrej obsłudze nie zależało jedynie wlaścicielowi?
  • Jak wesprzeć pracownika, którego chcesz awansować? Rozwijanie kompetencji zarządczych
  • Jak konstruktywnie krytykować pracowników?
  • Jak radzić sobie ze stresującymi sytuacjami w codziennej pracy?

Co zyskujesz?

  • Wsparcie szkoleniowe i mentorskie menadżerów i kierowników gastronomii
  • Tworzenie i pomoc we wdrażaniu manuali (książki standardów obsługi)
  • Uporządkowanie zasad, przepisów, procedur
  • Wypracowanie skutecznego systemu motywacyjnego
  • Wzmocnianie i rozwijanie kompetencji przywódczych
  • Wsparcie przy tworzeniu jasnej wizji rozwoju twojego lokalu

Pakiet standard – szkolenie 4h, 1 h konsultacji offline lub online, zalecenia i plan pracy po szkoleniu.

Cena: 2400 zł netto

Pakiet premium – szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online, 1 h coachingu indywidualnego (dla właściciela lub pracownika), zalecenia i plan pracy po szkoleniu, rozpisanie wraz z kierownikiem/menadżerem manuala standardów obsługi.

Cena: 2900 zł netto

Pakiet indywidualny – potrzebujesz szkolenia dwudniowego? Cyklicznego? Interesuje cię tylko praktyka lub szkolenie sprzedażowe?. Zapytaj o ofertę indywidualną skrojoną pod twój lokal. Wyjaśnij jakie efekty chcesz osiągnąć po szkoleniu a my dopasujemy ofertę specjalnie pod twoje oczekiwania.

Cena: wyceniamy indywidualnie

Zamów coaching

WINO I NAPOJE

  • Kursy winiarskie WSET na poziomie 1, 2, 3
  • Szkolenia z zakresu wina i sztuki sommelierskiej
  • Opracowanie koncepcji i dobór asortymentu do karty win
  • Pomoc w wyborze dostawców win
  • Konsultacja w zakresie doboru szkła i sprzętu do serwisu wina
  • Konsultacja w zakresie magazynowania, odpowiedniego przechowywania wina
  • Warsztaty: Profesjonalny serwis win, rekomendowanie, up- selling (aktywna sprzedaż), perfect serve, wine & food pairing.
  • Warsztaty łączenia wina z jedzeniem
Zapisz się na kurs

STRATEGIA MARKETINGOWA

  • Analiza bieżącej strategii marketingowej oraz rozpisanie zaleceń
  • Pomoc w stworzeniu strategii marketingowej i PR-owej dla restauracji
  • Konsultacje oraz prowadzenie profili na kanałach social-media
  • Produkcja sesji zdjęciowej wnętrz, dań oraz zespołu
  • Produkcja materiałów video
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych
  • Organizacja i produkcja wyjazdów studyjnych dla prasy
Poproś o ofertę

Opinie

Szkolenia i warsztaty Patrycji oraz Adama bez wątpienia zaliczyłbym jako najbardziej udane spośród dostępnych ofert na rynku. Trenerzy indywidualnie, nie szablonowo podchodzą do każdego miejsca, a swoją wiedzę i niewątpliwie doświadczenie w czytelny i bardzo jasny sposób przekazują uczestnikom szkoleń i warsztatów. Osobiste ich zaangażowanie pomogło w sukcesie CAMPO, które dziś chwali się bardzo profesjonalnym i dobrym serwisem.

Krystian BruźWłaściciel restauracji CAMPO, Wrocław

Prowadzone przez Patrycję i Adama szkolenie pracowników Restauracji Belvedere skłoniło mój długoletni zespół do fantastycznej interakcji. Dzięki temu nasze szkolenie było bardziej produktywne i efektywne. Jak wiemy praktyka czyni mistrza, a konkretne przykłady przedstawiane na szkoleniu jeszcze raz uświadomiły nam jak personel FOH (Front of house) jest ważny dla naszych Gości i biznesu. Wierzę że to nie nasze ostatnie spotkanie.

Piotr ZabłockiDyrektor Generalny restauracji Belvedere w Warszawie

Warsztaty z „Gościnności" to nie tylko zaznajomienie z ideą, której brak tak bardzo odczuwamy w polskiej gastronomii, ale pełna pasji prezentacja różnych stron życia restauracji. Tym cenniejsze i pomocne, że oparte na własnych, wieloletnich doświadczeniach za granicą. Ich efektem jest zarówno przywrócenie rangi serwisowi, jak i wprowadzenie niezbędnych narzędzi poprawiających jego jakość i wydajność, a w konsekwencji podnoszących dochodowość restauracji.

Lechosław Olszewskiwłaściciel restauracji SPOT. w Poznaniu

Z przyjemnością rekomenduję Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego MS jako doświadczonych, solidnych i sumiennych specjalistów. Gothic Restaurant od lat korzysta z wiedzy i wsparcia Patrycji i Adama przy organizacji kolacji degustacyjnych i okolicznościowych, doboru win do nowej karty oraz szkoleń obsługi w zakresie poprawnego serwowania win. Każdorazowo wykazują się profesjonalizmem i kreatywnością w doborze wina, jednocześnie zaspokajając potrzeby naszych wymagających Gości. W czasie corocznej Kolacji Charytatywnej zbieramy fundusze na potrzeby osób niewidomych. Patrycja i Adam dobrali wino z etykietą napisaną w języku Braille'a, czym byłem zachwycony. Jestem zadowolony także z fachowego doradztwa i kompetencji w zakresie pairingu win do serwowanych przez nas dań.

Bogdan GałązkaSzef kuchni i współwłaściciel restauracji Gothic Café na zamku w Malborku.