Jak pracujemy?

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Nie prowadzimy sztywnego cennika. Kliknij w guzik „Poproś o ofertę” i napisz w kilku słowach na czym Ci zależy. Następnie umówimy się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną żeby poznać Twoje oczekiwania. Dopiero z takim pakietem informacji przygotujemy indywidualną wycenę. Wiemy z jakim trudem wiąże się prowadzenie restauracji. Do każdego zlecenia podchodzimy profesjonalnie z szacunkiem do właścicieli oraz osób szkolonych. Dlatego żadne z naszych szkoleń nie wygląda tak samo i za każdym razem dostosowujemy je do profilu Twojego miejsca. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami poinformujemy Cię jak będą wyglądać dalsze kroki.

Szkolenia i Warsztaty

  • ABC gościnności w gastronomii
  • Skuteczne narzędzia sprzedaży
  • Efektywna i profesjonalna obsługa
  • Komunikacja z gościem

Oferowane przez nas szkolenia i warsztaty są skrojone na miarę pod konkretne potrzeby klienta. Przykładowe warsztaty:

Warsztat „Profesjonalna obsługa” – najważniejsze zasady dobrej obsługi – serwis krok po kroku. Opracowanie standardów obsługi dla restauracji. Podczas tego warsztatu ćwiczymy prawidłową sekwencję serwisu.

Warsztat „Kryzysowe SOS” – jak prawidłowo reagować́ na obiekcje gościa. Podczas tego warsztatu wypracujemy konkretne narzędzia pozwalające na właściwe reagowanie na trudne sytuacje.

Poproś o ofertę

Usługa Mystery Guest

  • Profesjonalny, kompleksowy raport z wizyt w restauracji lub hotelu
  • Diagnoza problemów i zalecenia służące ich rozwiązaniu

Wizyta Mystery Guest (usługa tajemniczego klienta) – sporządzenie raportu i rozpisanie wytycznych odnośnie dalszych szkoleń. Przy okazji zwracamy też uwagę na inne aspekty funkcjonowania restauracji (poza obsługą), które przyczynią się do poprawy funkcjonowania restauracji/hotelu (jedzenie, wystrój, guest experience).

Poproś o ofertę

Standaryzacja Obsługi

  • Organizacja serwisu w restauracji
  • Wsparcie szkoleniowe i mentorskie menadżerów i kierowników gastronomii
  • Tworzenie i pomoc we wdrażaniu manuali (książki standardów obsługi

Oferujemy pomoc przy rozpisaniu podręcznika standardów obsługi obowiązującego w restauracji. Materiał posłuży jako księga standardów obowiązująca w restauracji oraz materiał szkoleniowy (start pack) dla nowych pracowników.

Poproś o ofertę

Wino i Napoje

  • Kursy winiarskie WSET na poziomie 1, 2, 3
  • Szkolenia z zakresu wina i sztuki sommelierskiej
  • Opracowanie koncepcji i dobór asortymentu do karty win
  • Pomoc w wyborze dostawców win
  • Konsultacja w zakresie doboru szkła i sprzętu do serwisu wina
  • Konsultacja w zakresie magazynowania, odpowiedniego przechowywania wina
  • Warsztaty: Profesjonalny serwis win, rekomendowanie, up- selling (aktywna sprzedaż), perfect serve, wine & food pairing.
  • Warsztaty łączenia wina z jedzeniem
Zapisz się na kurs

Marketing i PR

  • Analiza bieżącej strategii marketingowej oraz rozpisanie zaleceń
  • Pomoc w stworzeniu strategii marketingowej i PR-owej dla restauracji
  • Konsultacje oraz prowadzenie profili na kanałach social-media
  • Produkcja sesji zdjęciowej wnętrz, dań oraz zespołu
  • Produkcja materiałów video
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych
  • Organizacja i produkcja wyjazdów studyjnych dla prasy
Poproś o ofertę

Opinie o Nas

Szkolenia i warsztaty Patrycji oraz Adama bez wątpienia zaliczyłbym jako najbardziej udane spośród dostępnych ofert na rynku. Trenerzy indywidualnie, nie szablonowo podchodzą do każdego miejsca, a swoją wiedzę i niewątpliwie doświadczenie w czytelny i bardzo jasny sposób przekazują uczestnikom szkoleń i warsztatów. Osobiste ich zaangażowanie pomogło w sukcesie CAMPO, które dziś chwali się bardzo profesjonalnym i dobrym serwisem.

Krystian BruźWłaściciel restauracji CAMPO, Wrocław

Prowadzone przez Patrycję i Adama szkolenie pracowników Restauracji Belvedere skłoniło mój długoletni zespół do fantastycznej interakcji. Dzięki temu nasze szkolenie było bardziej produktywne i efektywne. Jak wiemy praktyka czyni mistrza, a konkretne przykłady przedstawiane na szkoleniu jeszcze raz uświadomiły nam jak personel FOH (Front of house) jest ważny dla naszych Gości i biznesu. Wierzę że to nie nasze ostatnie spotkanie.

Piotr ZabłockiDyrektor Generalny restauracji Belvedere w Warszawie

Warsztaty z „Gościnności" to nie tylko zaznajomienie z ideą, której brak tak bardzo odczuwamy w polskiej gastronomii, ale pełna pasji prezentacja różnych stron życia restauracji. Tym cenniejsze i pomocne, że oparte na własnych, wieloletnich doświadczeniach za granicą. Ich efektem jest zarówno przywrócenie rangi serwisowi, jak i wprowadzenie niezbędnych narzędzi poprawiających jego jakość i wydajność, a w konsekwencji podnoszących dochodowość restauracji.

Lechosław Olszewskiwłaściciel restauracji SPOT. w Poznaniu

Z przyjemnością rekomenduję Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego MS jako doświadczonych, solidnych i sumiennych specjalistów. Gothic Restaurant od lat korzysta z wiedzy i wsparcia Patrycji i Adama przy organizacji kolacji degustacyjnych i okolicznościowych, doboru win do nowej karty oraz szkoleń obsługi w zakresie poprawnego serwowania win. Każdorazowo wykazują się profesjonalizmem i kreatywnością w doborze wina, jednocześnie zaspokajając potrzeby naszych wymagających Gości. W czasie corocznej Kolacji Charytatywnej zbieramy fundusze na potrzeby osób niewidomych. Patrycja i Adam dobrali wino z etykietą napisaną w języku Braille'a, czym byłem zachwycony. Jestem zadowolony także z fachowego doradztwa i kompetencji w zakresie pairingu win do serwowanych przez nas dań.

Bogdan GałązkaSzef kuchni i współwłaściciel restauracji Gothic Café na zamku w Malborku.