• Szkolenia dla gastronomii - naszą misją jest gościnność

  • Patrycja Siwiec

    Indywidualny Trening Rozwojowy

    Czym jest indywidualny trening rozwojowy?

    Indywidualny trening rozwojowy dla menadżerów gastronomii to cykl 8 sesji z kwalifikowanym psychologiem z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Dzięki niemu menadżer może zdobyć nowe umiejętności i narzędzia, które pomogą mu skutecznie zarządzać i rozwijać swoją działalność gastronomiczną.

    Indywidualny trening rozwojowy jest zawsze dostosowany do konkretnych potrzeb, umiejętności i celów danej osoby oraz specyfiki danej firmy. Może w tym momencie brak ci konkretnego celu, ale podskórnie czujesz, że nie masz z kim przegadać problemów w związku z zarządzaniem personelem?

    Jak pracuję?

    • Sesja 1:1

    • Spotkanie 1x w tygodniu

    • Sesje są poufne

    • Online lub stacjonarnie

    • Cel wyznacza klient

    • Efektywna forma wsparcia Twojego pracownika

    • Pracuję zgodnie z Kodeksem Etycznym EMCC

    • Priorytetem jest Twój komfort

    Dla kogo jest ta usługa?

    W codziennej praktyce z klientami łączę wykształcenie psychologiczne z wieloletnim doświadczeniem pracy w gastronomii w Polsce i zagranicą.

    • Menadżerowie restauracji

    • Właściciele lokali gastronomicznych

    • Osoby, które chcą rozpocząć przygodę z gastronomią, z różnych branż.

    • Osoby świeżo awansowane lub przygotowujące się do awansu

    • Kelnerzy, sommelierzy, barmani, bariści

    • Specjaliści, którzy zarządzają zespołem i chcą budować swój autorytet

    Pomagam w zarządzaniu zespołem

    +15 lat

    doświadczenie praktyczne w branży gastronomicznej

    +1000 godzin

    Setki przeprowadzonych szkoleń dla klientów indywidualnych i biznesowych

    +10 lat

    studiów na kierunkach (psychologia, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, coaching biznesowy)

    +100 godzin

    sesji indywidualnych z klientami z branży gastronomicznej

    Umów się na pierwszą sesję

    Nad czym możemy popracować?

    Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem w gastronomii

    Dowiedz się jak zbudować silny i zaangażowany zespół

    Podnoszenie jakości obsługi gościa

    Uczenie się skutecznych technik motywowania zespołu, co prowadzi do większego zaangażowania pracowników, zwiększenia produktywności i poprawy atmosfery w miejscu pracy.

    Uporządkowanie procedur

    Tworzenie manuali, procedur, ścieżki gości

    Strategia budowania autorytetu wśród zespołu

    Wzmacnianie umiejętności przywódczych, takich jak komunikacja, empatia, umiejętność słuchania, rozwiązywanie problemów i motywowanie ludzi do wspólnego dążenia do celów.

    Kreatywność i innowacje

    rozwijanie kreatywnego podejścia do tworzenia menu, organizowania wydarzeń tematycznych oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, co przyciągnie nowych gości i zwiększy lojalność istniejących.

    Skuteczne zarządzanie emocjami

    Indywidualny trening rozwojowy może również przyczynić się do zwiększenia pewności siebie, umiejętności przywódczych, umiejętności zarządzania stresem i równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

    Skorzystaj sam lub wyślij pracownika

    Co jest efektem takiej współpracy?

    Zarządzanie efektywnością zespołu

    Pomoc w identyfikowaniu silnych stron i obszarów do poprawy wśród członków zespołu oraz w opracowywaniu strategii zarządzania ich wydajnością i rozwojem. Menadżer może nauczyć się skutecznych technik delegowania zadań, budowania motywacji oraz monitorowania postępów pracowników.

    Samorozwój i samoświadomość

    Wsparcie w lepszym zrozumieniu mocnych i słabych stron, wartości i celów zawodowych. Poprzez pracę nad samoświadomością i samorozwojem, menadżer może lepiej zarządzać sobą oraz wpływać pozytywnie na swój zespół i otoczenie biznesowe.

    Rozwój umiejętności przywódczych

    Poprzez praktyczne wskazówki i wsparcie, menadżer może stać się bardziej efektywnym liderem, inspirującym i mobilizującym swoich pracowników do osiągania wspólnych celów.

    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

    Poprzez analizę sytuacji, refleksję nad różnymi możliwościami oraz rozwijanie strategii działania, menadżer może lepiej radzić sobie z wyzwaniami biznesowymi.

    Opinie

    Masz Pytania?
    PISZ!

    Nasza marka powstała z myślą o wszystkich, którym zależ na wysokiej jakości obsłudze klienta oraz podnoszeniu standardu i rentowności usług lokali.

    info@goscinnosc.pl +48 123 456 789

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza





      Wykonane przez Creospace