Szkolenia i warsztaty Patrycji oraz Adama bez wątpienia zaliczyłbym jako najbardziej udane spośród dostępnych ofert na rynku. Trenerzy indywidualnie, nie szablonowo podchodzą do każdego miejsca, a swoją wiedzę i niewątpliwie doświadczenie w czytelny i bardzo jasny sposób przekazują uczestnikom szkoleń i warsztatów. Osobiste ich zaangażowanie pomogło w sukcesie CAMPO, które dziś chwali się bardzo profesjonalnym i dobrym serwisem.
Krystian Bruź Właściciel restauracji CAMPO, Wrocław
Prowadzone przez Patrycję i Adama szkolenie pracowników Restauracji Belvedere skłoniło mój długoletni zespół do fantastycznej interakcji. Dzięki temu nasze szkolenie było bardziej produktywne i efektywne. Jak wiemy praktyka czyni mistrza, a konkretne przykłady przedstawiane na szkoleniu jeszcze raz uświadomiły nam jak personel FOH (Front of house) jest ważny dla naszych Gości i biznesu. Wierzę że to nie nasze ostatnie spotkanie.
Piotr Zabłocki Dyrektor Generalny restauracji Belvedere w Warszawie
Warsztaty z „Gościnności„ to nie tylko zaznajomienie z ideą, której brak tak bardzo odczuwamy w polskiej gastronomii, ale pełna pasji prezentacja różnych stron życia restauracji. Tym cenniejsze i pomocne, że oparte na własnych, wieloletnich doświadczeniach za granicą. Ich efektem jest zarówno przywrócenie rangi serwisowi, jak i wprowadzenie niezbędnych narzędzi poprawiających jego jakość i wydajność, a w konsekwencji podnoszących dochodowość restauracji.
Lechosław Olszewski Właściciel restauracji SPOT. w Poznaniu
Z przyjemnością rekomenduję Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego MS jako doświadczonych, solidnych i sumiennych specjalistów. Gothic Restaurant od lat korzysta z wiedzy i wsparcia Patrycji i Adama przy organizacji kolacji degustacyjnych i okolicznościowych, doboru win do nowej karty oraz szkoleń obsługi w zakresie poprawnego serwowania win. Każdorazowo wykazują się profesjonalizmem i kreatywnością w doborze wina, jednocześnie zaspokajając potrzeby naszych wymagających Gości. W czasie corocznej Kolacji Charytatywnej zbieramy fundusze na potrzeby osób niewidomych. Patrycja i Adam dobrali wino z etykietą napisaną w języku Braille’a, czym byłem zachwycony. Jestem zadowolony także z fachowego doradztwa i kompetencji w zakresie pairingu win do serwowanych przez nas dań.
Bogdan Gałązka, Szef kuchni, Culinary Research and Development
Z całego serca polecamy szkolenia i pomoc, jakie oferują Patrycja oraz Adam. Za nami intensywne szkolenie menadżerów oraz pracowników. Pełen profesjonalizm i miła atmosfera, czego chcieć więcej. Mamy nadzieję, że wiedza oraz doświadczenie, którymi podzielił się z nami ten Gościnny Duet, pozostaną w praktyce bycia dobrym gospodarzem na zawsze w Pokusie i Tłoku 🙂
właściciele kawiarni i piekarni Pokusa Bakery w Gdyni
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu z Gościnności w gastronomii. Niesamowita atmosfera. Przypomnienie podstaw o których w rutynie dnia codziennego się zapomina. Ogrom nowości, które można wdroży u siebie w zespole i podpowiedzi radzenia sobie z problemami w gastronomii. Poza tym możliwość poznania niesamowitych ludzi z różnych części Polski. Jestem ogromnie wdzięczna za tak produktywne spotkanie, już nie mogę się doczekać kolejnego.
Małgorzata Kubiak, U Milisha
„Gościnność” oraz wiedza, którą każdego dnia szerzy Patrycja Siwiec oraz Adam Pawłowski towarzyszą nam od pierwszych dni powstania sandomierskiego Widnokręgu. I tak będzie „do końca świata”! Rekomendujemy z całego serca.
Anna Bokwa, właścicielka restauracji Widnokrąg, Sandomierz