• Szkolenia dla gastronomii - naszą misją jest gościnność

  • Poznajmy się

    Jesteśmy pasjonatami gastronomii, znamy się na tym co robimy i zależy nam na podnoszeniu jakości doświadczenia gościa.

    Nasza misja

    Cześć! Z tej strony Patrycja Siwiec – trenerka w branży gastronomicznej, z wykształcenia psycholog i dziennikarka – oraz Adam Pawłowski – pierwszy polski Master Sommelier. Prowadzimy kursy winiarskie, szkolenia menadżerskie, kelnerskie i sommelierskie.

    Mamy za sobą nie tylko doświadczenie w gastronomii, ale także wykształcenie kierunkowe udokumentowane międzynarodowymi dyplomami i certyfikatami. Umiejętności zdobywaliśmy w restauracjach z gwiazdką Michelina i teraz chętnie się nimi dzielimy: jesteśmy autorami nagradzanych poradników gastronomicznych, regularnie piszemy też dla prasy branżowej.

    Podczas naszych szkoleń dla gastronomii zdobędziesz wiele istotnych informacji, które znacząco usprawnią pracę Twojej firmy.

    Dlaczego Gościnność?

    Gościnność to nieodłączna cecha dobrego powitania, natychmiastowe skojarzenie z otwartością i dostępnością dla odwiedzających – czyli atrybuty, które powinny być fundamentem biznesu gastronomicznego. Nasza marka uczy, jak wdrożyć ideę gościnności w lokalach restauracyjnych, by nieustannie pracowała na ich sukces. Pomagamy maksymalizować rentowność biznesu gastronomicznego, szkoląc właścicieli restauracji i hoteli oraz ich pracowników. Wykorzystujemy przy tym nowoczesne techniki uczenia, w tym narzędzia coachingowe i mentoringowe.

    Wydaliśmy dwie nagradzane książki: “Gościnność” i “Gościnność od kuchni”, z których dowiesz się, jak zaprojektować uwielbianą przez gości restaurację. Pozwolą Ci one nie tylko uniknąć błędów restauratorów, ale także uczyć się na bazie ich doświadczeń.  Gościnność to firma edukacyjno-doradcza, która pomaga ludziom gastronomii w tworzeniu długofalowego sukcesu biznesowego. Naszą specjalizacją jest projektowanie doskonałego doświadczenia gościa. Poza tym są to kursy winiarskie i szkolenia zespołowe z zakresu profesjonalnej obsługi, aktywnej sprzedaży czy efektywnego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi i stresem związanym z zarządzaniem zespołem.

    Co jest efektem takiej współpracy?

    Zmotywowany personel

    Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami, co robić, by nas słuchali oraz jak budować stabilny zespół.

    Stworzysz ścieżkę gościa dla swojego lokalu

    Dowiesz się jak lepiej zadbać o gościa, bo poznasz zasady tworzenia ścieżki gościa

    Dowiesz się jak zwiększyć średni rachunek

    Poznasz narzędzia, które pomogą Ci skutecznie motywować pracowników i przekazywać im wiedzę

    Poprawisz atmosferę w zespole

    Dobra atmosfera w zespole przekłada się na doskonałą atmosferę w restauracji

    Opinie

    Masz pytania?
    Napisz

    Nasza marka powstała z myślą o wszystkich, którym zależ na wysokiej jakości obsłudze klienta oraz podnoszeniu standardu i rentowności usług lokali.

    info@goscinnosc.pl

    +48 509 89 22 55

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza





      Wykonane przez Creospace