
Podobne wpisy

Jak wprowadzić nowego pracownika do firmy?
Misją naszej gościnnościowej działalności jest zerwanie z mentalem zakrętych rewirów. Życzliwość w restauracji powinna mieć miejsce nie tylko na płaszczyźnie gość-kelner, ale także pracownik-pracownik. Dziś o atmosferze. Jem śniadanie w hotelu 4**** w Poznaniu. Panie uśmiechają się do dziecka, do mnie. Pytają o kredki dla dziecka, donoszą i zabierają talerzyki. W tle sączy się…

10 najważniejszych cech efektywnego lidera
Sprawne zarządzanie zespołem ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów odgrywają istotną rolę w kierowaniu grupą i osiąganiu celów biznesowych, a ich funkcja stale wzrasta wraz z rosnącą złożonością i globalnością organizacji. Dlatego, by być efektywnym liderem zespołu, niezbędne jest posiadanie różnorodnych cech, umożliwiających…

Jak zarabiać (więcej) w czasie kryzysu?
Kiedy kolejne plagi spływają na gastronomię, może się wydawać, że szkolenie personelu w tym trudnym czasie to fanaberia. Nic bardziej mylnego. To właśnie podczas kryzysu potrzebujemy wzmocnienia i budowania silnego i kompetentnego zespołu. Sprawdź dziesięć powodów, dla których warto przeszkolić zespół.

Jak zostać sommelierem?
To mit, że jedynie osoby z wybitnym podniebieniem mają czego szukać w tym fachu. Sommelierem może zostać każdy, ale zanim nim zostanie, powinien odpowiedzieć „tak” na każde z poniższych pytań.

Im prościej, tym smaczniej. Im prościej, tym trudniej. Im prościej, tym lepiej.
Wywiad z Dariuszem Barańskim, szefem kuchni restauracji Warszawska i Szóstka, absolwentem prestiżowej francuskiej szkoły kulinarnej Le Cordon Bleu.

Aktywna i świadoma sprzedaż w restauracji
Serwis i sprzedaż to czynniki, które w dużym stopniu wpływają na przetrwanie restauracji. Profesjonalny serwis wzmacnia sprzedaż i ją uwiarygodnia.